Gunesim1 dün gebe okulunda bu konuyu konuştuk, ebemiz bundan kesinlikle çekinmeyin, bazı gebelerimiz ıkınmıyor tuvaletimi yapıcam diye dedi. Çok normal böyle hissetmeniz ama hiç çekinmeyin biz ebeyiz devlet bize herşeyi sağlıyor altı üstü yatak pedi kirlenir alır çöpe atarız bunda bişey yok. Bizde anneyiz bizde evlat dünyaya getirdik, siz o an bir can dünyaya getiriyorsunuz bunu düşünmeyin kesinlikle, bunlar normal şeyler dedi. Hatta dedi şimdi tuvaletini buraya yap desem yapabilir misin? Biz hayır falan olduk. İşte çünkü oradaki senin elinde olan birşey değil, bilerek yapmıyorsun o yüzden utanıp çekinme Buda doğumun bir parçası dedi.