befuli Selam kızlar.. Aranızda covid aşısı olup, doğum yapmış anneler var mı? Herhangi farklı bir durumla karşılaştınız mı ve kaçıncı haftada hangi aşıyı olmuştunuz .. Bilgilendirir misiniz ☺️
BusraUras befuli 28de ilk doz 32de ikinci dozu oldum sinovac. 39+6da 3600gr oğluşumu normal doğurdum şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür 50günlük oğlum.
Vira befuli benim doktor da sen bilirsin diyor bugün hemşire sağlık çalışanlarına ol yada olma demeyi yasakladılar dedi bende Korkuyorum açıkçası. Olmak istiyorum
befuli BusraUras Gözünüz aydın, darısı benim gibi kavuşmayı bekleyenelere inşAllah .. Bende 28. haftadayım , olmayı düşünüyorum. Fikir almak istedim. Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🙏🏿🧿🤍
2inciannelik befuli ilk dozu 18 haftada ikinciyi 26 haftada oldum canım daha doğum yapmadım şimdi 28 hafta 1 günlüğüz bakalım hayırlısı
Uckmr o1anneadayi Doktorlarda kendi aralarında çelişiyorlar en çok o kafa karıştırıyor . Bazısı olun diyor bazısı olmayın. Kime güvenceğimizi şaşırdık. Emzirirken aşı olunmasına bişey demişler mi acaba 🤔
Birgul Uckmr Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. 💜
Birgul o1anneadayi Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜
Birgul Uckmr Merhaba annemiz, hamilelik ve emzirme dönemlerinde aşı önerilmektedir. Sağlık sorunlarınız için doktorunuza danışabilirsiniz. Forum’da aşıların gerekliliğinin sorgulanmasına izin veremiyoruz. 💜