Feyzanurdd İlk üç ay folik asit kullanılmalı diye biliyoruz ve kullanıyoruz. Fakat folik asit bende ciddi hazımsızlık yapıyor. Su bile içemiyorum. Kullanmayı bıraktım herşey yolunda. Doktoruma da danıştım muallakta kaldı başka bi folik asit yazmayı önerdi. Sonra düşünüyorum bizim annelerimiz folik asit mi kullandı hayır 🤷🏻♀️ Cahillik etmek istemiyorum 🙁 sizler ne yapıyorsunuz merak ediyorum
Busrabaksii Feyzanurdd Folik asite göre değişiyor bu durum bende başta farklı bir ilaç kullanıyordum. İçtiğim gün istifra baş dönmesi ayağa kalkamıyorum. Bı iki gün içmeyi unutunca ortaya çıktı. Şuan folidoce kullanıyorum herşey gayet normal
Mavi34 Feyzanurdd bebeğin beyin gelişimi için çok.onemli. annelerimiz bizler gibi hormonlu gıda kirli havada değildi bizler gıdalardan alamadiklarimizi ek vitaminle alıyoruz. Ben 7 aylık hamileyim hala kullaniyirum
Aysobaciniz Feyzanurdd annelermiz zamanıyla kıyaslayınca o zamanlarda bu kadar hazır yiyecekler yoktu, neye elimizi atsak hep bi katkı maddesi gdo vs falan var. içmenizde fayda var, imkan varsa ilacı değiştirsin doktor öyle deneyin ama tabi yine tercih sizin 🌺
teletabi Feyzanurdd ilk gebeliğimde kullanmamıştım. Tamamen doktor yüzünden bilinçsizsin ilk gebelik. Oğlum doğduktan sonra ben beyin gelişimi ile alakalı çok sıkıntı yaşadım şükür aştık şuan tabi folik asitle bir alakası varmıdır bilmiyorum ama bu gebeliğimde kullanıyorum. Kullanıcamda.
Feyzanurdd Busrabaksii ah işte bende folidoce kullanınca hazımsızlık oldu belki de kişiden kişiye fark ediyordur ilaç etkileri
Semaemre28 Benim içtiğim folik asit de bende(afedersiniz) ishal gibi yapıyor daha doğrusu hemen tuvalete çıkarıyor bir de mide bulandırıcı bir tadı var gibi geliyor içince bir süre ağzımdan gitmiyor tadı. Ben de gece yatmadan önce içip yatıyorum hiçbir şekilde rahatsız etmiyor. Gündüz içince gün boyu rahatsız ediyor diye bunu buldum. 27 haftalık hamileyim hala içiyorum ilk 3 ay çoktan bitmesine rağmen bence önemli bir şey folik asit
BusraUras Feyzanurdd ben 50 gün önce doğurdum. Sana cesaret vermek gibi olmasın ama ben kullanmadım zaten ilaç kullanmayı hiç sevmem. Anam 5 tane doğururken folik asit mi kullanmış dedim bıraktım 😅🤣 oğluşumda çok şükür sağlıklı 🌹
Feyzanurdd BusraUras işte bi üstteki yorumda kullanmayıp pişman olam var, sizde sıkıntı yaşamadık diyorsunuz. Biraz şans işi gibi mi anlamadım. En iyisi doktordan farklı marka talep edeyim kafam çok bulandı 🥲
Aysegul9371 Feyzanurdd o kadar önemli ki folik asit önemini bence bir dinleyin ve okuyun. Hemsireyim ben asla atlamadim hatta gebelik öncesi bile kullandım. Annelerimizle bizi kıyaslamayın şartlar bir değil
Feyzanurdd Aysegul9371 sımdı 7 haftalığız, doktorumla bugün görüşüp farklı bi marka talep edeyim onunda kafası karıştı benim şikayetim olunca
Fatmaaozsy Aysegul9371 hangi folik asit kullandınız ben z-fol kullanıyorum ama gün içinde beni çok etkiliyor
Aysegul9371 Feyzanurdd başka al evet mesela folbiol çoğu insana ağır geliyor bana gelmedi değişince rahatlarsin
esraizmirli Feyzanurdd folik asit çok önemli kesinlikle kullanılmalı eski ile şuan bir değil bence şuan hastalıklar falan daha yaygın gibi tabiki eskiden de vardı ama şimdi daha farklı 3 ay kullanılmalı bence ben hamile kalmadan önce kullanmaya başladım tam 5 ay kullanmıştım😁 Qfolin kullanıyordum ben pahalı ama hiç rahatsız etmedi beni
Feyzanurdd esraizmirli yeterki iyi gelsin kaliteli olsun parası önemli değil folidoce yüzünden yediklerim bana zulüm oluyordu 😅
BusraUras Feyzanurdd herşey kişiden kişiye değişir tabiki doktorunuzun size yönlendirmesi daha önemli.
esraizmirli Feyzanurdd bu markayı araştırın çok güzel bir folik asit içinde yok yok Tadı da yok kokusuda gayet normal yani verilen parayı sonuna kadar hakediyor ☺️
Buketylz944 Bende folbiol kullanıyordum 16. Haftaya kadar içtim sonda doktorum bi Demir ilacı verdi artık folik asiti kullanma verdiğim ilacın içinde folik asitte var dedi şuan Demir ve d vitamini kullanıyorum 17 haftalığız 🌸
Minteha 31+5 halen folik asit karışımı vitamin hapı içindeki magnezyum yeterli gelmediği için magnezyum ve ek olarak Demir hapı kullanıyorum. Doktorum her gidişimde değerlerime bakıyorum soruyorum devam etmelisin diyor. Kişiden kişiye değişir. Doktor karar vermeli.