Mom51122 Kızlar 14. Haftamdayım. Mide bulantım neredeyse hiç yoktu, çok nadir. Biraz önce aç karnına ilaç alınca ilk defa kustum. Sapsarı su geldi. Normal mi bu. (Anlaşılması açısından açıkça yazdım kusura bakmayın)
Busrabaksii Mom51122 Safra kusmuşsunuz çok normal rengi beyaz,krem, sarı, yeşilimsi olabilir korkmayın 🙏
Aysobaciniz Mom51122 aç karınla kustuğun için safran kusmussun normal canım ben 5 ay boyunca kustum o şekilde
balbocegim27 Mom51122 miden boş safra kusmuşsun 17 haftaya kadar aralıksız ac karnına da tok karnına da kustum hattâ şuan 30. Haftayadayim bulantı ilacı kullanıyorum