Eceguldemir55 Mericimekannesi 38+5 de bı gece aniden kasılmalarım başladı uyuyamadım hiç sabahında da doktora gidecektim zaten orda da sancı çıktı hastaneye yattım 2 cm açıklık vardı ertesi gün de doğum yaptım
teletabi Mericimekannesi 38+2 tek belirtim öğleden sonra doktor randevum vardı sabah kalktım istifra ettim tek bir sefer. Ondan sonra gayet enerjiktim. Ağrım sızım vs yoktu. Nasıl oldu da kontrol için gidip doğurdum hala bilmiyorum. 🙄
ilayda-123 36+3 te doğum yaptım sürekli yatakta secdeye başımı koyar gibi durmak istiyordum rahatlıyordum öyle durunca.sıkıntı basıyordu özellikle geceleri gündüz gezerken iyiydim meğer sancım varmış 2 gün öyle gezmişim 😂
kurabiyemmmm 40+3 te sezaryen oldum. Bizimkinin doğası hiç yoktu hiç bir belirti olmadan gittim. Nst de kalp atışları zayıflamıştı bunun üzerine 6 saat normal doğurmayı denesemde suni sancıyla bile açıklığım hiç olmayınca mecburen sezaryene alındım.
kids0305 Mericimekannesi 38+2de kekimi pastami yaptim wcye gittim cok hafif pembe leke gelmisti sonrasinda bel agrim başladı ama dogum sancisi oldugunu anlamadim. Bel agrim yogunlasmasina ragmen yattim ama sıklaşınca agrilar bir de canli kırmızı kan gelince hastaneye gittim gece 3te. 6 cmlik acilma vardi ben şok 😟 3 saat sonra da dogum yaptim ☺️
Melek6177 37+4 hala ne sancı çıkıyo nst de ne bi belirti 🤷🏻♀️ Hadi oğluşum çok bekletme bizi diye seviyorum onu hep 🥰
Mericimekannesi Demekki erkek bebeklerde aceleci 40 haftayi çok geçen yok😝 bizimde sadece 24 günümüz kaldi bakalim ne zaman gelmek istiycek küçük bey