Baharrk Ocakta doğum yapacak anneler sizde durumlar nasıl, neler hissediyorsunuz?🥳 İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🙏🏻🥰😻
Pakizeninmelegi Baharrk bu soru tüm annelere bende 18+3 üm hareketlenmeye basladi 🤲 ama bazen elma büyüklüğünde sertlik oluyor cok korktum sabah sizde de var mı
Baharrk Mom654 daha yaptırmadım eşimin işi nedeniyle yüksekovadayız burda da yapılmıyor memlekete gidince Adanada özelde yaptırmayı düşünüyorum☺️ Siz yaptırdınız mı?
Mom654 Baharrk şuan 19+5 deyim 3 hafta sonra yaptır dedi doktor bir hafta sonrada. tetanoz yaptıracam Allah’ın izni ile
Mom654 Baharrk haftasını kaçırmayın isterseniz 24. haftaya kadar yapılması gerekiyor sanırım bebek derisi kalınlaşmadan olduğunuz yerde radyoloji varsa o da yapıyor ama perinatoloji kadar iyi değil bu konuda
ebrucevik18 Yavaştan hareketlenmeye başladı bizimki haftaya tekrar görmeye gidicez bakalım nasıl neler yapıyor küçük sıpam🥰🤭
ebrucevik18 Baharrk 19+3 olduk iki hafta önceye kadar hiç his yoktu şimdi yeni yeni onunla konuşursam karnıma parmaklarımla baskı yaparsam karşılık veriyor konuşmazsam tık yok 😁
ebrucevik18 Mom654 benim doktorum da 20. hafta kontrolü için detaylıyı yaptır 24 te bana gelirsin öyle hallederiz demişti hafta içinde gidicez inşallah detaylı için
Baharrk ebrucevik18 bazen bişeyler hissediyorum ama bebek mi değil mi anlamıyorum genelde sabahları oluyor☺️😅
Baharrk Pakizeninmelegi bende de sabahları elimle bastırınca hafif bi sertlik oluyor rahim artık büyüdüğü için onu hissediyoruz sanırım☺️
ebrucevik18 Pakizeninmelegi ben öyle sertlik hissetmedim belki de dikkatimi çekmedi bilmiyorum ama bazen kendini top gibi yapıyordur bi yere toplanıyordur ondan olabilir doktorunuz daha iyi yorum yapar tabii ama
Beste0636 Pakizeninmelegi bu durum bende üzüldüğümde yada iş yerinde stres yaşadığımda oluyor toplanıyor
Hayal_et07 Pakizeninmelegi O bende de Oluyor hatta dün post açmıştım bu konu hakkında. Normalmiş sanırım cevap verenler hep oluyor yazmıştı
Mom654 ebrucevik18 benim gittiğim hastanede radyoloji var doktor ona yaptırma perinatoloji daha iyi dedi bende kısmetse 23 de giderim Allah’ın izni siz devlette mi yaptırıyorsunuz
ebrucevik18 Baharrk dümdüz uzanıp karnınızla oynayın konuşun tepki veriyor başlarda çok az hissediliyor ama hisleri takip etmeye başlayınca anlıyor insan 😁
Pakizeninmelegi ebrucevik18 ben o büyüklükte şişlik görünce korktum biraz ilk gebelik tecrubesizim😂 hemen doktora yazdım sadece normal yazmis
ebrucevik18 Mom654 yok hayır normalde gittiğim doktorum da özel de detaylı için de kliniğe gidicem iyi bi doktora