Toprak0805 Kızlar 1 hafta oldu sezeryan oldum dün sol Ayagımda agrı başladı basarken zorlanıyorum sezeryan sonrası genelde oluyormuş böyle olan var mı ne hafifletir yardımcı ılurmusunuz
aslanreis Toprak0805 ben genel anestezi ile olmuştum bacaklarımın agrıdıgını hatırlamıyorum siz spinal mi oldunuz