Günaydın güzel anneler, bugün saat 10.30 da sezeryan doğuma gireceğim. Spinal sezeryan olacak. Haliyle biraz gerginlik çokça heyecan var. Dua edebilir misiniz ? Kimin duasının geçeceği bilinmezmiş. Şimdiden Allah razı olsun. Rabbim hepimize sağlıkla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi. Birde sezeryan sonrası için önerilerinizi de alabilirim ☺ şimdiden teşekkürler