Gizem_lina05 doğuma 1 hafta kala içmeye başlamıştım ben. Sezeryan sonrası hemen sütüm geldi. Çaydan olabilir diye düşündüm hep. Çünkü süt artırıcı özelliii var. Sonrasında da mutlaka dizenli kullanın bence. Ben gaz ve süt olarak çok faydasını gördüm. Şimdi 2.doğum için listeme yazdım bile😊