Hayırlı akşamlar hanımlar
Bende güzel Meleğime 39+4 te kavuştum tam 3gun önce Bebeğini kucağına almaya gün sayanlara söylemek istediğim kısacık birsey var. Ben doğum hikayemi anlatmicam çünkü milyon tane okumuşsunuzdur eminim. Ama aslolan şu herkesin doğumu gerçekten çok çok başka. Vee siz ne kadar zorluk yaşarsanız yaşayın Sancı, Suni, Sezeryan, Çığlıklar, Kasılmalar vs vs. Bebeğinizin sizden ayrılıp kollarıniza verildiğinde ki o etrafa yayılan huzur kokusu, teni, ilk sesi, minicik parmakları herseye herseye hatta fazlasına değer. Ve doğumda her anın tadını çıkartın. Güçlü olun Dimdik durun Ben yaparım diyin çünkü biz Kadınız. İstersek basaramayacagimiz hicbisey yok Elhamdülillah. Rabbım isteyen bekleyen herkese Hayırlı vakitte nasip etsin inşallah 🤲–MelekAnnesi