BenMathilda Ne kadar sürer sizce? 38.haftamdayim Hafif kasik ağrıları ve karın kasılmalari var Dua edin🙏
Busra333 BenMathilda canım Allah kolay bir doğum ve bebişi saglıkla kucağına almayı nasip etsin insallah 🥰🥰 epidural alacak mısın?
teletabi BenMathilda kişiden kişiye değişir kuzum benim 6 cm le 03:30 da yatışım yapılmıştı 10:33 te doğum yaptım. Ama benim bebek yukarı çıktı korkudan stresten geri indirmeyede kendi sancım yetmeyince suni aldım. 7 saat sürdü doğum sürecim. Ondan öncesinde ağrım vs bi belirtim yoktu. 6 cm ile yattım 7 saat sonra doğumum oldu 38+2 de yaptım bende
Melisapg Hayırlısı olsun, Allah bir avazda sağlıkla kavuştursun inşAllah. Bereketiyle gelsin miniğiniz, şansı bahtı açık olsun💖 Bana da dua edin, aynı mutluluğu yasamak nasip olsun🧡
Susamtanem2 BenMathilda maşallah acilmaniz var bence sabaha doğum olur 38 de mi oldu açılma nasıl fark ettiniz
Eylem_kaya07 Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🙏 benimde aksam 22 gibi nişanım geldi sancılarım çok vardı acile gittim 1.5 cm açıklık var dedi nstde sancı 40-50 arası çıkıyordu. Sancılarım,6.5 dakikada bir oluyordu gönderildim sancı 5 dakikada bir olunca gel dedi uyuyamıyorum gözümü kapatıyorum uyuyacam diyorum sancı giriyor dayanamıyorum ağrıya 🤦
herhangibirkullanici Maşallah senin bir saate doğumun olur belki sürmez bile Allah bir avazda kurtarsın yavruna kavuştursun inşallah canım🥰🥰
User06 Az kalmış doğum olabilir heran .Darısı bize hayırlısıyla inşallah bende 36+2 deyim 😊Haftaya dogursam ne güzel olur 😅Bebisime kavuşmak istiyorum artık ☺️🌺🌺
herhangibirkullanici Doktorların yönlendirmesini iyi dinle doğum esnasında😇 Ikınma videolarına bak belki faydası olur
Eylem_kaya07 User06 Valla hiç bir şey yapmadılar eve gönderdiler. Uyuyamıyorum sancidan gözümü kapatıyorum 6. Dakika oluyor sancı giriyor yerimde duramıyorum
BenMathilda Susamtanem2 Aynen sabahına kalmadan oldu şükür 👍 Bahsettiğim gittikçe şiddetlenen düzenli kasılmalarla hissettim doğum olduğunu Ayni günün sabahı gittiğim muayenede doktor açıklık yok demişti 🤷♀️
teletabi Eylem_kaya07 kaç haftalıksınız? Haftanız müsaitse sancı kesmek için zaten serum verilmez. Sıklaşması beklenir. Ama 1,5 cm ile yatış yapılmıyor malesef. Ben 2 cm açıklıkla 1 hata gezdim. 4 cm de yatış veriliyor. Bazı devlet hastaneleri 3 cm den sonra salmıyor. Benim öyle oldu yürüttüler devamlı. Sancılarınız 5 dakikaya 1 düştüğünde açılmanız daha hızlı ilerler ama sancı gelince yürümeniz egzersiz yapmanız lazım. Sancı geçince dinlenin. Ben bu şekilde yaptım. Sancı geldiğinde oturmak yada yatmak açıklığı ilerletmiyor. Yürümek egzersiz yapmak efsane hızlı ilerletiyor. Dayanılmayacak gibiyse gidin ama hastaneye
Eylem_kaya07 Minikprensimm valla 1.5 cm tek olduğu için gönderiyorlarmis 4 cm olunca yatış veriyoruz dediler .
BenMathilda teletabi çok geçmiş olsun, benim de 3.30 civarı yatişım yapıldı 6.28de doğdu bebis o gece. Darısı bekleyen tüm annelerimize olsun🌹🌹
Eylem_kaya07 teletabi 40+5 olduk canım ya zaten oturamıyorum sancidan sürekli yürüyorum. Sancılar 5 dakikaya düşsün öyle gidecem 4 cm olunca yatış veriliyor gittiğim hastanede
teletabi Esraali net konuşmamak lazım ileriki sürecin ne getireceği belli olmuyor çünkü. 1 2 saat deriz yarım saate doğar yarım saat deriz benim gibi 7 saatte doğar.