deletedmom507 BegmBulemYksel merhaba aramıza hoşgeldin çok başındasın kalp atışları cinsiyet ve tekmelerini hissedeceğiniz mutlu günler sizleri bekliyor 😊
YeimYaarGkmen Merhaba. Bizde 4 hafta 3 günlüğüz 😇. Birsey soracagım size doktor ilk muayene ettiğinde alttan mı muayene etti sizi
BegmBulemYksel YeimYaarGkmen evet daha gözükmeyeceği için alttan muayene etti şimdi böyle diyoruz ama sanırım ne kadarlık olduğu ultrasonda gözükünce netleşicek pazartesi ultrasonla bakılacak bize 😊
YeimYaarGkmen Azrasare bugün ögrendim bebeğe alttan bakılmaması lazımmış düşük riski yüksek oluyormuş doğruluğu varmıdır acaba
Gamze612 YeimYaarGkmen 19+5 im her muayenemde alttan bakildi.. hersey daha ne goruluyor ve tedbir aliniyor.. tup bebek ile gebeyim ve doktorum degerli gebeli kolarak goruyor. Tehlikeli bisi olsa asla yapmaz
Azrasare YeimYaarGkmen halk ağzında öyle ablarım annelerde kızdı ama doktorlar hiçbir sakıncasının olmadığı söylüyorlar internetlere araştırdığım kadarıyla bir sakıncası olmuyormuş ...
YeimYaarGkmen BegmBulemYksel benımde salı günü tam 5+3 olacak o zaman da doktor yine alttan mı muayene eder yoksa normal ultrasonla mı
Azrasare YeimYaarGkmen bu biraz doktora da bağlı kızım da hiç alttan muane etmediler , şimdiki gebelimdd alttan baktılar tekrar gidicem salı günü (6+1 olacak )yine alltan muane edicek bu doktorum