Minicikkiz Kızlar 25 hafta olduk. Ama ehliyete yazılmayi düşünüyorum. Hamileyken yapabilirmiyim. Aranızda giden varmiydi 😊 Hep erteledim. Ama bebeğim doğmadan halletmem lazım. Çünkü vakit olmicak doğduktan sonra diye düşünüyorum.
esraizmirli Minicikkiz stresli heyecanlı değilsen yazılabilirsin ama doktoruna danış bence çünkü ehliyet almak stresli birşey ben derslerin bitimine az kala hamile kalmıştım sıkıntısız atlattım şükür 😁
Hemsireanne93 Minicikkiz ben yazıldım aldım canım bi sıkıntı olmuyor . Sadece ders veren hocam ve ehliyet sınavına giren öğretmenlerden bana acil fren yaptırmamalarını rica ettim sağ olsun kabul ettiler .
Handan_65 Minicikkiz Valla bende yazıldım düşük tehlikem oluştu dondurdum bebek doğunca yazilirim artık sonucta arac ne bilim sürmeye gidiyosun aksilik olur falan hMile olunca zor ya bebek doğsun 6 aylik falan olsun koşalım kursumuza ani fren ne kadar önemli bisi biliyor musun insan hayatı söz konusu bukonuyu göz ardı etmeyin asil önemli olan anı fren ben şubatta dogum yapicam yaza doğruda kursa insallhh
Mom872 Minicikkiz hamilelik de dersler zorlayabilir, halâ varmı bilmiyorum ama ben. 4 5 yıl önce almıştım refleks kontrolü için hem derslerde hem sınavda ani fren falan yaptırıyorlardı.
Tazemomyyy Minicikkiz ben şuan 37. Haftamdayım 38. Haftam da direksiyon sınavına giricem sen düşün ben bu halde giriyorsam sen rahat girersin test sınavı kolay bakalım direksiyonu geçebilecek miyim eşim gösteriyor saolsun inşallah geçeriz hepimiz