Sznmr Merhabalar 👋 malum bebek hareketleri bu haftalarda daha sık ve daha çok hissediliyor .. Benim sorum şu aniden bebeğim içerde titriyor gibi oluyor göbeğim sallanıyor , korkuyor mu napiyor içerde 🙈 sizdede aynı şey oluyor mu
Ayse32 Sznmr ya benimde tam 28 hafta bazen cok titriyor karnım hıçkırık gibi atma degil bildiğin titriyor şaşırıyorum napıyor acaba diye 😊😊
Haze0234 Bende 27+3 oldum canım bende de bebis çok hareketli her türlü aktiviteyi yapıyor oglusum 😂 titreme var gun içinde toplanma var genelde yatacağım zaman baş aşagi olup kaburgalarıma tekmeler var 😂 nedenini bilmiyorum ama öyle irkilme tarzında bende de oluyor da normaldir deyip geçiyorum
Mervisogretmen Sizin bu yazınızı okurken kızımın sizin dediğiniz hareketi yapması… 😂26 haftalığız biz de aynı şeyi çok yaşıyorum. Dalgalanma gibi. Korkmayın, kendileri içerde oynuyor sanırım. 😂💕