Öncelikle merhaba sevgili anneler. Happymoma ilk katıldığım günden beri okuduğum her doğum hikayesine bir göz yaşım pit demistir illaki. Sıra bana geldiyse demek ki paylaşalım o zaman. Dün gece saat 12 de başlayan sancılarım sabaha kadar uyutmadi. Sabah hastaneye gittigimde açılmamin olduğunu doğumun başladığını söylediler. Lakin sevgili hastanemde dogumhanede yatak olmadığı için başka bir hastaneye gelmek zorunda kaldim. İzmirde ki tepecik hastanesine geldk. Okuduğum kadar kötüymüş gercekten. Hijyen odalar ilgi alaka sıfır. Buraya geldigimde açılmam 5 cm olmustu. Kendi sancılarım oldugu yetmezmis gibi birde suni sanci yüklediler. Acılar içinde bir doğum oldu 20 tane dikişli. Sonunda doğura bildim miniğimi. Suan yanımda uyuyor pamuk oğlum. Ama inanılmaz bir dikiş ağrısı ve uykusuzluk var dün gece 12 den beri gözüme daha uyku girmedi. Yaşadıklarım biraz sarsti beni galiba. Karnima cok baskı yaptıkları icin nefes almakta zorlanıyorum ama olsun mis kokulu bir pamuk için değer bence☺️Hepinizi rabbim bir avazda kurtarsın inslh. Umarım böylesi süreçlerde iyi insanlarla denk gelesiniz. Kendinize cok iyi bakın 💙