Merhaba güzel anne adayları 🌼
34+4 de halen devam eden bel ağrıları var, ya çiş için uyanıyorum bu ara zaten wc nöbetindeyim o ayrı 😅 yada belim ağrıyor gitgide ağırlaşmaya başladı minnoş 🤭 bazen küvete belli sıcaklık da su doldurup oturuyorum biraz belki rahatlatıyor siz ne alemdesiniz nasıı başa çıkıyorsunuz?