seyma-coskun-35 Arkadaşlar benim tsh bir ay önce 0,55 iken şuan 1,70 yani 3 katına çıkmış aranızda bunu yaşayan varmı biranda bu kadar artış göstermesi normalmidir yani
Mmhtpmhmt04 seyma-coskun-35 hamilelikte tsh değerinin yüksek olmasının normal olduğunu doktor söylemişti. Benimkkde yukselmisti. Siz yinede doktorunuza danışın
[silindi] Değerin yüksek değil ama ilaç kullanman gerekebilir korkma kontrol altına alınır gebeysen normalmiş yükselmesi
seyma-coskun-35 [silindi] ilacı kullanıyorum zaten şuanda yavaş yavaş yükselen şeyin biranda yükselmesi tuhafıma gitti içim rahat etmedi açıkcası hiç
seyma-coskun-35 Mmhtpmhmt04 doktorum normal diyo değer şuan normal fakar yavaş yavaş yükselen birşeyin biranda yükselmesi tuhaf yani
Esenburhan123 seyma-coskun-35 bir ay ilaç kullandım evdeki yaşamımı ve beslenme alışkanlığımı değiştirdim tam düşmedi ama gebelikte genelde yükseliyordu. Diğer aylarda beslenmeme ve temizlik ürünlerinde kişisel bakım ve ev temizliğinde kullandığım kimyasalları temiz ürün içerikli doğal ürünlerle değiştirdim ilaçsız diğer aylar düştü ama ben yinede her ay takip ettiriyorum
Meryemtrksoy seyma-coskun-35 senin gene iyiymiş canım 2.5 un üstünde olmaması lazım o yüzden korkma hiç ☺️ dün baktırdım 3.11 kaç senedir ilaç kullandığım halde hamileliğimin başından beri düşmüyor hamilelik dolayısıyla yükseliyor ara ara iniş çıkış olabiliyor iki gün arka arkaya yaptırdığım halde düşün birinde biraz düşük diğerinde yüksek çıktı doktorun takipte olsun yeter şu an sıkıntılı olcak bi seviyede değil çok düşük olması da iyi değil çünkü
Zeyneb12 seyma-coskun-35 eğer sıkıntılı stresli bir şey yaşadıysanız tsh bundan çok etkileniyor hemen fırlıyor buna dikkat edin