36 haftalık hamileyim ve dondurmaya bayılıyorum bir günüm dondurmasız geçmiyor Magnum yada öyle marka dondurmaları da severim de bu Bim de satılan fair dondurma ya ayrı zafim var oturup 1500 ml dondurmayı tek başıma yiyorum bir kaç defa boğazlarim şişti hastalandım ama hastayken bile yedim nefsine hakim olamıyorum acaba bebeğime zararı olur Mu onu etkiler mi ?