Milkshakee shinemuu eşimden gizli olsam doktoruma söylemesem bunu olurmu acsba eşim kesinlikle izin vermiyor tamamen karşı bebek için endişeli. Bende aksine çok olmak istiyorum. Napicagimi bilemiyorum gizli olsam sıkıntı olurmu mi doğum için falan
shinemuu Milkshakee Eşinizden gizli yapmanız aile içinde sorun olmaz mı? Siz istiyorsanız önce eşinizi ikna etmeye çalışmalısınız bence. Aşının şuan bilinen bir zararı yok. Ama covidin verdiği zararlar biliniyor. Yukarıda covid geçiren bayanın yazdıklarını okuyun mesela eşinize. Bu konuda yapılmış çalışmaları gösterin. Ya da kendinizi çok iyi izole edin doğuma kadar. Başka alternatif yok.
Milkshakee shinemuu eşim dik başlı biraz doktorum bı kere onun yanında olma dedi ya bitti doktor öyle diyince daha çok inandı yan etkisi olacağına. Şimdi annemlerle konuşuyirum onlarda ikilemdeler ol olma diyemiyor kimse herkesin kafası allak bullak
Cidella Leylaakcay Ben de doktorun önerisiyle aspirin kullanıyorum kan sulandırıcı olarak. Bir de ateşin olursa parol al demişti. Ateşimin olduğu günlerde parol aldım ve düşürdü çok şükür
Cidella shinemuu Benim eşim de biontech oldu 2 doz dediğiniz gibi benim pozitifken onunku negatif çıktı. Ben de 1 doz sinovac olmuştum
b_e_b_e Komşum aynı gün biri devlete biri özele iki test verdi biri negatif çıktı biri pozitif🤷♀️ Kendini hastayım diye şartlama. Belkide kovid bile degilsin. Moralini yüksek tut vitamin al kelle paça çok iyi geliyor gripken
Yavrukuslar Bebisimiz hayır canım hamile olduğum için sadece ağrı kesici parol içebilirsin dedi aile hekimi başka hiçbir ilaç vermediler
yenianne31 shinemuu çok geçmiş olsun bende 38+2 de hastalandım bugün 5. Gümüm aynı sizin gibiyim inşallah hastalığı sağlıklıca atlatıp yavrularımızı sağlıklıca kucağımıza alırız 🥰
yenianne31 shinemuu benim bugün yatışım yapıldı bakalım allahım sağlıkla kucağıma almayı nasip eder inşallah 🤲🏻