Ben yaklaşık 2 haftadır hissediyorum. Hatta dışardan bile belli oluyor bazen. 2 gündür hareketsiz olduğu için ve kalp atışını hissedemediğimden az önce acile gitdim(eşimle annesi ısrar etti) hemşire diyo ki iki gündür hissetmiyosan niye şimdi geliyosun daha önce gelmeliydin. Doktorda içerde diyo ki 18+ haftalık bebeğin hareket etmesi imkansız. Boşuna gelmişsin. 25 haftada hareket ediyo😏 sinirimi bozdu yaa ben hissediyorum üstden bile belli oluyo nasıl imkansız? Bide alay eder gibi bağırsak hareketindir o diyo