Vino_2210 Merhaba arkadaşlar. Bebek odası araştırıyorum çok kararsız kaldım. Tavsiyeleriniz duymak isterim.
Ayseee4238 Vino_2210 ben efsane bebek odası aldım Google yazarsan direk çıkıyor beyaz kahve bir takım hem fiyat olarak uygun hemde gercekten kaliteli özellikle çekmeceleri ne falan dikkat ettim tam olarak açılmasına fren sistemine falan benim hoşuma gitti.
Kbra_em Vino_2210 Bizde caploonba kakule bebek odası takımını aldık. Gayet kullanışlı ve sağlam 4 yıl oldu. Şimdi 2. Oğluşumuz kullanıcak nasipse 💙😇