Benim de 2 tur kordon dolanmıştı sezeryan doğum yaptım ama dolanmadan haberimiz yoktu, çatı darlığından dolayı sezeryan olmuştum. İyiki de öyle olmuş yoksa normal doğumda çok sıkıntı yaratabilirdi. Ve boynunu baya bi sıkmıştı kordon. Bence riske atmayın