Melikemreclk Arkadaşlar merhaba eşim oğlumuz ismini Selahattin istiyor rahmetli babasının ismi tamam kabul ettim ben bunu ama yanına ikinci isim isyoryyrum kabuk etmiyor bu beni çok üzüyor siz olsaniz ne yapardiniz ve ikinci isim ne olabilir 🤭🥳🥳🥳
Gkc92 Melikemreclk Selahattin Ege en azından biri modern bi şey olsun 😅 güzel oldu aslında 😂 oğlum olsa Ege bırakacaktım çok severim bu ismi
HHhhK Melikemreclk bence isim olarak guzel esinize bende yanina bir isim koymak istiyorum diye guzelce aciklama yaparsaniz ikna olur insallah ama bence koyacagi isimle ilgili sadece babasinin ismi degilde bu isimle yasayan degerli sahsiyetleride dusunun cunku isim cok onemli karakter belirler bir selahattin eyyubiyi arastirin mesela daha kucucuk cocukken kendine bir plan cizmis ve o dogrultuda yurumus cok onemli bir komutan insallah gonlunuzce olur yaninada gercekten selahattin ismini kaldiracak degerli bi isim koyarsaniz ne guzel olur
Busra333 Melikemreclk arkadaşların da yazdığı gibi Efe ya da Ege çok güzel olur hem kısa isim eşinizde sıkıntı yapmaz belki
Ftsrkn Melikemreclk benim ablamda aynısını yaşadı ve bebeğin ismi selahattin efe oldu. Şimdi benimde oğlım olcak kayınpederimin ismi selahattin. Ablama diyorum bende selahattin efe koycam diye gülüyoruz. Ama bizimkilerde öyle bi istek yok şükür Asaf Duha düşünüyoruz 💙
Ftsrkn Melikemreclk aynen sen Asaf diye seslenirsin ya diyorumya ablama tutturdular selahattin diye ama bi kişi bile söylemiyor herkes efe diyor. Kayınpederide dahil selahattin kullanmıyor
Gizemmihra Melikemreclk o zaman söyleyin ben vazgeçtim deyin sonucta benimde heveslerim var deyin tavrınızı koyun orataya kalp kırmadan bide ben ölen kişilerin isimlerini koymaktan korkuyorum eşimde bana sundu babasının dedesinin ismini ama şimdi az çok tanıdım onları ya isim benzerlıgınden onlara benzerse diye gectı aklımdan Kendi ailemden bıle koymam huyu suyu benzer diye bizde benim istemediğim hiç birsey olmaz eşimle ortak başka ikimizinde begendıgı olana kadar isim konusunda düşünürüz Bende onun istemdıgı ismi koymam