yelzkyatepe merhaba göğüs pompası gerekli mi ?? Kullanan var mı ? Varsa hangi markalardan memnun kaldınız yardım edin kızlar 🥰☺️
Dilekcnkn yelzkyatepe Ben ihtiyaç duyulduğu takdirde alınmasından yanayım 😊 İkinci oğlumda yoğun bakımdaydı Wee kullandım güzeldi diğer markaları bilmiyorum ama 😊
Scb yelzkyatepe ben lansinoh kullandım memnun kaldım bence alinmali benim oğlum yoğun bakımda yatmisti ozaman kullanmıştım ileriki aylarda sütümü sagip buzluğa attım alerjim çıkmıştı iğne yapıldı emzirmemem gerekiyordu sagip atiyodum insanın başına ne geleceği belli olmuyor hakikaten Allah korusun tabi sağlıkla kucağınıza alın ben yaşadığımı örnek verdim sadece
mrs_elisah yelzkyatepe ben almamıştım ihtiyaç oldu eşim hemen e bebekten aldı. Yani e bebek veya pompa alacabileceğiniz bir yer var ise yakınınızda almanıza gerek yok. Ama alacak bir yer yoksa sonra kargo bekleyemezsiniz. Ben makina ile sağmasam mastit olacaktım hareket edemiyordum acısından. Bebek sütü boşaltamıyordu midesi küçüktü. Şuan 7 aylığız her gün. Kere pompa açıyorum. Sütüm az geliyor kanallar hareketlensin Diye pompa kullanıyorum.
Ayseee4238 yelzkyatepe bence ihtiyaç anında alınmalı herkesin ihtiyacı olacak diye bişey yok şahsen ben almadım doğumdan sonra eğer ihtiyaç olursa o zaman alacağım.
yelzkyatepe Dilekcnkn bende pek emin olamadım her ihtimale karşı al diyorlar ama kafam çok karıştı ☺️
Dilekcnkn yelzkyatepe Yani dediğim gibi kullanılmazsa öyle kalıcak hemen alınabilcek birşey gecenin bir vakti de ihtiyaç olacağını sanmam hastahane dışında orada da zaten hastahanedeki pompalar var onlar daha güzel ☹️
yelzkyatepe mrs_elisah yani bende süt gelir mi gelmez mi alsam bi faydası var mı bilmediğim için biraz tereddüt ettim açıkcası . Aciliyeti olan birşey mi bilmediğimden eğer lazımsa hazırda bulundurayım
mrs_elisah Yani maddi durumunuz iyiyse bir pompa almak bana zarar vermez diyorsanız alın. Durumunuz yoksa ihtiyaç dahilinde alırsınız. Ben mamajo elektrikli tekli usb kullanıyorum e bebekte var 400 TL sanırım fiyatı. Ben memnunum
mrs_elisah yelzkyatepe bence hazırda bulunması gerekiyor. Şimdi kullanmazsanız ilerde yine kullanacaksınız. O an lazım olursa onu kim yıkayıp steril edip getirecek. Siz bilirsiniz yine de
Dryadeniz yelzkyatepe hastanede emziremezsen o sira esin vs biri alabilir. Kraftinkini kullandim harika bir cihaz civilden almistim uzun sure kullandim bebegimin emme reflexsi yoktu cunku.. Ama onceden alip kullanmayabilirsiniz emmez ise belirledgnz bir cihazi e bebek civil gbi biyerden temin edebilirsnz eczaneler cok ucuk ordan almayin
Dryadeniz yelzkyatepe ama sut icin doguma 1 hafta kala veya sezeryen ise 2 3 gun onceden sut artirici damlalar var bestlak prolac gibi onlari kullanin sutunuz daha hizli gelir
Hafissee yelzkyatepe geçenlerde mastit oldum ve hayatımın en acı günüydü diyebilirim mutlaka al pahalı bişe alöana gerek yok baby plus markayı 60 tl aldık galiba gayet güzel
Busra333 yelzkyatepe ben de bu konuda post açmıştım ve anladığım kadarıyla şart gibi görünüyor :) bu yüzden tavsiye üzerine lansinoh marka aldım
yelzkyatepe Busra333 birbirimize destek olduğumuz güzel bir mecra 🥰🥰 Aklımıza takılanı bilmefiğimizi sorabiliyoruz :)) Fikir alışverişi
Berraeva yelzkyatepe Ben de ihtiyaç olursa diye almadım zorunlu sezeryan oldum bebeğim küvözde kaldi 2 gün o yüz pompa aldırdım bi akrabamıza bebedor marka almış ama bu kadar yoran bi şey yok resmen hiç memnun kalmadım 120 lira vermiş bi de aklım olsaydı keskinlikle elektirli aldirirdim. Eğer alacaksanız elektrikli alın derim
Tugbamete yelzkyatepe benim oğlum sık sık emmesine rağmen göğüslerimden sütler taşıyordu ağrı yapıyordu mastit olup o acıyı çekmemek adına oğlum emdikten sonra kalanı sağım yapıp poşetliyordum. Ben lansinohun elektrikli olanını kullandım çok memnun kalmıştım ama kiwi yada baby plus markaları 50-100 tl arasında oluyor kuzenim kiwi marka kullandı çok memnun kaldı oda illa pahalı bişey almak zorunda değilsin ☺️
Catlover yelzkyatepe Kesinlikle almalısınız çok lazım oluyor kiwi model almıştım ben kullanmam dursun kenarda demiştim ama büyük rahatlıkmış fiyatına göre de çekişi felann gayet iyi
yelzkyatepe Catlover kiwi yi bende almayı düşündüm ama yorumlarda kötü va yazanlar vardı emin olamadım
07-02-2019 yelzkyatepe ben ılk hamılelıgımde gerekırse alırız dıye dusunup almamıstım ama pısman oldum sutum gelmemıstı hemsıreler ugrasıyor zaten ama esım aramıstı ıstedıgımı we uygun fıyatlısını bulmak ıcın ewet hastanede warda hastane hastanedeyken weerıo odemesını yapıyorsunuz ewe cıkınca sızın yenı almanız lazım maddı acıdan bıraz pahalı oluyor he bıde sımdıden alırsınız hıc lazım olmaz oda sızın karar werecegınız bı durum yanı 😊
yelzkyatepe 07-02-2019 yaa benimde ilk hamileliğim bu yüzden karar veremedim . 🤰🏻😀🤦🏻♀️ bazı durumlarda süt gelmeyebiliyormuş acaba olur mu alsam kullanır mıyım her şartta bilmediğimden sormak istedim😀😀