Merhabalar 3 gün önce suni sancıdan sonra zorunlu sezaryen oldum fakat yatağa bağımlı bir halde değil oturup kalkmak düz yatmak dahi acı verici olmaya başladı üstüne bir de lohusa depresyonuna girdim. Bebeğimi rahatça kucağıma almak ve acıdan kurtulmak istiyorum daha önce tecrübe ettiğim bir acı olmadı maalesef.yaşayanlar bu durumdan nasıl en kısa sürede kurtuldu?