Esmafatma öyle bir gişe gercektwn kapilacak bsey yok hasta besi aldım beş tane sezaryn oldum ayaklandim boy geceliği giydirip besi bağladılar ama bez sonradan dgru dürüst bağlanmadı bile sadece kan aşağıya yere akmasin diye nerdeyse dzlerimdeydi bez , depend kilot bez onu nasıl giyiyorlar anlamıyorum zaten beş tane hasta bezydi bez btti ped taktım gerrcektwn takılacak brsey değil cnm yoksa bedenine göre dert etme al hasta bezi kullan , kullanan biri olarak söylüyorum