ALk ben sezerysn sonrası 2.gün taktım. Belden dolanan, önden cırt cırtlı. Çamaşırcıdan almıştım uyguna. 2 saat aralıklarla takıp çıkarırdım. Onun sayesinde toparlandım. Gevşekliği topladığı için, karın içi acısını heçissetmiyorsun. Alttan giyilenler zor ama, sezeryan olursan dikişleri zorlar. Ben doktor önerisiyle taktım. Sizde mutlaka doktorunuza danışın, hepsi aynı fikirde olmuyor.