Kuzeyegemoms içinize sinen bi yerle anlaşın dediğim gün aralığı bebeğin çekim için en uygun olduğu zaman (7-14 gün) evinize gelsinler bence stüdyoya gitmeyin genelde eve geliyolar 😉👍🏻 ben oda süsletmedim ama, kapı süsü, hediyelikler, yenidoğan yatağı süsleme vs biçok şey aldım bebeğe özel takım yaptırdım, şık lohusa geceliği, terlik , taç ay aklıma ne geldiyse içimden ne geldiyse yaptım 😀😍 coştum yani bi de pandemi var ne gerek var fln diyodum ben de 🙈🙈