Mltm07 benim bahsettiğim tekme, sizinki henüz tekme atamaz sanırım, o haftalarda bende gıdıklanıyordum içimde yüzüyor gibiydi ☺️ minik minik hareket ediyordur ve o çok normal, hatta sanırım artık hissedeceğimiz her şey çok normal. siz ondan sonraki gelecek vuruşlara hazır olun. Bende henüz başındayım 🤭 bu arada hareketlerin artması ve hareketli olması iyi, hareketlerinde çok uzun bir azalma olması iyi değilmiş.