Buusrapehlivaan Kızlar herhangi bi tat alma veya koku problemim yok ama öksürük ve geniz akıntım burun tıkanıklığım var sizce korona mıyım ? Hastaneye gitmeye de korkuyorum 😦
Tucc Buusrapehlivaan canım geçmiş olsun benimde ilk baş böyle başlamıştı sonradan tat koku gitti ama tabiki sende koronasın diye bişey yok belki üşütmüş olabilirsin yinede ne olur ne olmaz bence bi hastaneye git gecikmeden
Mineeaa Buusrapehlivaan bu aralar salgın var galiba etrafımdaki herkes öyle. Korona değilsindir inşallah
Tucc Buusrapehlivaan umarım sadece üşütmüşsündür en azından ne olduğunu öğrenirsin hastanede belki doktor vitamin falan verir benim doktorum vitamin vermişti onları kullandım sadece
shinemuu Buusrapehlivaan Bende çok korkuyordum ama korkacak birşey yok. En azından ne olduğunu bilir ona göre hareket edersiniz. 24 saat yapıyorlar test. Gece gibib daha sakin olur. Gündüz korona olmayanı korona edebilecek bir ortam vardı.