Burcu4135 Canım teşekkür ederim ilk önce 😙 kız yok abarttıkları gibi bağlayıp seni sıkıntıya sokmuyorlar normal bağlıyor zaten çok daraldın mı aç dersin açarlar o senin elinde sakin ol ki zaten isteyende hiç birşeye müdahale edemiyorsun çünkü hissetmiyorsun bi bakmışsın evladın doğmuş giydirip babaya götürüyorlar vallaha o an o yaşadığın korku stres herşey uçup gidiyor toplamda 40 dk gibi bir süreçte girip çıktık , sakinleştirici orada istersen vuruyorlar zaten öyle bayılmalı vs değil kendindesin ama böyle bir mutluluk rahatlama geliyor gevşiyorsun hiç anlamıyorsun bana güven demişti dersin abarttıkları gibi gerçekten değil sana bağlı psikolojini iyi tut şimdiden hayırlı doğumlar 🌹🙏🏻💗