Lostinparadise Merhaba arkadaşlar son adet tarihim 18 haziran, İlişkimin üzerinden 17 ve 12 gün geçti aslında. 3 gündür kahve akıntı ve lekelenmeler oluyor. Bugün sabah kan testi yaptırdım 5.70 çıktı beta hcg. Sevinmeli miyim emin olamıyorum. Oranım düşük mü yoksa normal mi böyle düşük olup sonradan artan var mı? İnşallah hamileyimdir🙄
Lostinparadise Nisanurr daha önceden 0 çıkıyordu testlerde böyle olunca umutlandım. Siz kaçıncı günde yaptırmıştınız testi?
Eymenim18 Yükselir canım insallah 5 in altındaki değerler negatif ama senin 5 yükselir moralini yüksek tut 😍
Lostinparadise Eymenim18 inşallah canım 🙌 Çok garip duygular içindeyim bir ysndan tedirgin bir yandan sevinçli 😍
Lostinparadise Kızlar kan geldi regl oldum 😔😔 Kimyasal gebelik mi yaşadım yani ben şimdi birşey anlamadım.