Arkadaşlar yumurtlamadan beri böyle, üçüncü gün çatlama olalı,
sülük yaptırmıştım ondan kaynaklıda olabilir/ olamayabilir.
Adet öncesi ağrı gibi değil, aşağıya doğru bi baskı, içten içe kazılıyor gibi sancı. 11 günüm var adete.
Benzer belirtileri olanlar oldu mu?