Bende surda bekleyim canim 😂 bende de ayni sorun var. Hamile kalmadan önce de vardi duzeldiktem sonra cok sukur gebe oldugumu ogrendim. Simdi 9+4 um. İdrarda yine cikti iltihap fakat ilac icilecek kadar fazla degil dedi. Bugunde yanmam oldu buyuk ihtimal artti yine iltihap yaa