EgeS Hiç öyle akıntı yok herkeste olan belirti gibi kurulukta var dıyemem … illaki akıntı mı olması gerekıyor gebelik belirtisi için regl beş gun var yarın teste gıdeyımdıyorum sonuca göre aşı olacagım …
Dolunayimiz EgeS Tabiki De değil kişiden kişiye değişiyor belirtiler mesela bende bulantı bas ronmesi felqn olmadi sadece yorgun uyandım uykularımdan 😁
Lavantakokusu EgeS bende olmadı hatta oluyor diye okuduğumdan o ay hamile değilimdir akıntım yok diyordum ki sürpriz 🙈 en belirgin belirtim de uykuydu benim. Göğüs hassasiyeti vs daha sonraları başladı. Adete 1 gün kala öğrendim bu arada
EgeS Dolunayimiz elbette kişiden kişiye degişiyor ama ☺️ cogunkukta hep akıntı yogunlugundan bahsedınce bır umıt kalmıyor hiç akıntısız baska belirti olan ya da sıfır belirtisz var mı pozitif gören merak edıyorum bir ufak umut dıyelm🌸
minipanda EgeS belirti hamile kaldıktan 7.haftada başlıyo cogu kişide yani şimdiden belirti olmaz %80 kişide belirti olmuyo ilk zamanlar burdan cok post okudum ona göre söylüyorum 🤣 bende gebe kalmaya çalışıyorum