Nalanayz 32.haftaya kadar hic catlağim yoktu son 1 ayda çatlamadik yerim kalmadi aynaya bakinca çok moralim bozuluyor kizlar doğumdan sonra bir çözümü varmidir acaba
beyza1234 Nalanayz olduktan sonra pek caresi yok krem ne kullanıyorsunuz ben çok fazla sey kullandım 39 dayım henüz catlamadım umarım dogumdan sonrada böyle kalır
Zzemoms Nalanayz aynısı banada oldu canım ve çok bir kilo almadığım halde çatır çatır çatladım malesef bir çözümü yok 😔 eski göbeğin kalmadığı için gözüne batmıyor ve bir süre daha kremlemeye devam 🙄
osm Nalanayz lierac kullanmama rağmen 30. haftada hafif başladı karnımda bikaç çatlak şu an 35 teyim karnımın sadece ön kısmında çatlaklar var yukarıdan aşağı oluştu bazen ne yapsan da fayda etmiyor çatlıyorsun ..
beyza1234 Nalanayz burts bee karın çatlak kremi ekleyin siz ona birde birde vaselin katkısız ben 7-8 kremi degısımli günde 3-4 kez kullandım ama biraz bünyesel sanıeım gerci benim cok catlamayamüsait bedenim eskiden kalan cok catlagım var bacaklarda kilo vermeden
Gokceninannesi1 Nalanayz 32+2 yiz henüz catlamadim bende sadece vazelin kullanıyorum oda hergun surnememe rağmen 😊 umarım çatlamam çok korkuyorum catlamaktan :/
beyza1234 Nalanayz olsun belki daha fazla olması engellenir bide lierac serum var olan catlakları hafifletmek için tazeyken daha deneyin isterseniz 🌺
Esan Nalanayz 37+4 um bende hala yok ama bundan sonra olur mu acaba 🥺🥺🥺 her sabah korkarak aynaya bakiyorum 🙈