Zera0308 38 haftalık hamileyim. Doğum yapmak istediğim hastane tekrar pandemi hastanesi olmuş, doğum yapılamıyor şuan. İzmir’de önerebileceğiniz bir devlet hastanesi ve doktor var mı acaba?
Susamtanem2 Zera0308 öne çıksın ve fikir olsun diye yazıyorum hangi hastaneye gidiyordunuz Devlet hastanesinde Çiğli eğitim araştırma’da Nuray hanım Ayşegül hanım Behiye Seda hanım
aselnannesi Zera0308 canim ben çığlı araştırmaya gidiyorum nuray hanıma çok iyi bir doktor tavsiye ederim hastane de temiz güzel bir hastane hijyenik acidan
Hayal11 Zera0308 Medicana hastanesi Prof dr Mehmet tunç canda 365 TL muayene ücreti harika bir doktor
Zera0308 Susamtanem2 gaziemir nevvar salih işgören devlet hastanesine gidiyordum. Çiğli bana biraz uzak kalıyor, 2.hamileliğim o yüzden de zorlu geçiyor biraz aksi bir durumda hemen gideceğim bir hastane arıyorum. Öneri için çok teşekkür ederim🙏🏻
Zera0308 gulistann özel hastaneler daha çok sezaryen doğuma meyilli olduğundan pek istemiyorum. 2 sene önce daha zamanı gelmeden sezaryen olur dediler devlete gittim normal doğum yaptım
gulistann Zera0308 bende tepecik de kontrolleri yaptim ama gozdeye gectim dogum icin suan cok memnunum bakalim son 1 ay kaldi hayrksila kucagimza alalm
deletedmom2014 Dokuz Eylül hastanesine bir kaç sefer gittim çok memnun kaldım . Doğumu orada yapmayı düşünüyorum
246810 deletedmom2014 Doktorunuz kim .randevuyu nasıl alıyorsunuz .ben dün internet sitelerinden randevu almaya çalıştım 12 hafta ve üzeri gebeler için gebelik polikliniği arayarak randevu almalı yazıyordu malesef kaç kere aradım telefonlara bakan olmuyor
Zera0308 246810 ben de denedim gece internetten olmadı telefonla aramamız gerekiyormuş. Aradığımda gün içinde aramam için bu numarayı verdiler bugün deneyeceğim. 0232 412 31 30
Zera0308 aselnannesi hastane baya önerildi ama çiğli uzak kalıyor bana😔 yine de çok teşekkür ederim🙏🏻
Zera0308 Susamtanem2 2 sene önce gaziemir nevvar salih işgören devlet hastanesinde yaptım ilk doğumumu