kedivebebekannesi5555 Merhabalar , devlet hastanesinde doktora gidiyorum. Kayınvalidem sağlık ocağına gidip kayıt olmam gerektiğini ilerleyen zamanlarda aşı olacagimu falan söyledi. Tüm gebeler sağlık ocağına da gidiyor mu ? Yani bende gitmeli miyim
Arhbn kedivebebekannesi5555 evet canım tetanoz aşısı yaptırıyorsun 20. Haftanda. Ben şuan 16. Haftadayım 2 hafta sonra gel kilo tansiyon falan bakalım dediler. Sağlık ocağı da takip altına alıyor
Eda-5807 kedivebebekannesi5555 evet gıdıyor aşıların olucak kayıt yaptırman gerek başta gebe kaldığında falan gel dıyorlar bence gıtmelısın😌
YrtswnArkn kedivebebekannesi5555 evet gidip gebelik baslangicinizi aile hekiminize söylemeniz gerekiyor ara ara takip ve tahlil yapılıyor ayrıca tam değil ise tetanoz aşısı yapiliyor
Zeyyyn kedivebebekannesi5555 Evet canım gebelik kaydı oluşturuyorlar bir tek zaten aşı için çağryolar birde 24 haftadan sonra tahlil için bir kere filan heryerde aynı değil ama bazısı hiç aramaz bile
mrveknblt kedivebebekannesi5555 sağlık ocağından da takip ediliyor. Özel hastaneye gidiyorum ama doktorum tahlilerimi aşımı sağlık ocağında yaptırıyor sonuçları kendisine götürüyorum. Kayıt yaptırmalısınız 👍🏻 bebek doğunca da aşıları, kontrolleri için sağlık ocağına gidiyorsunuz yine..
Kbryyy kedivebebekannesi5555 ya aslında ben bilmiyordum ve sadece özel hastaneye muayenelerime gitmeye başladım. Meğer sağlık ocağının sistemine düşüyormuş bu gebelik vs falan olan şeyler. Onlar beni buldu aradı ben aramadım onlar kendi takip etti hep diyebilirim
Umay21 Bildirmek zorundasın canım ben biraz geç bildirdim denk gelip bir gidemedim 12. Haftamda bildirdim hemşire biraz kızdı 10. Haftaya kadar bildirmek gerek ne olursa olsun dedi sağlık bakanını bizi sıkıştırıyor dedi bebek doğası ya kadar takiplerini yapıyor bebek doğduktan sonra onun takiplerini yapıyor çünkü ☺️
Prensesannesi16 kedivebebekannesi5555 daha yenimi hanilesiniz devlet otomatik gönderiyor sisteme düşüyor demişti benim hemşirem beni kendileri arayıp hamilemişsiniz demişti
Tuysl kedivebebekannesi5555 evet canim aslinda sisteme düşmüş ve seni aramis olmalari gerekiyor ama her ebe bir olmuyor sen bi ugra ilk hamileligin ise 2 doz tetanoz asisi olacaksin dogumda seni ve bebegi korumasi acisindan. Onun disinda benim ebem her ay cagirirdi tahlil bakar kilo tansiyon ve ödem takibi yapar. Son haftalara dogru kasiktan kanala yerlesip yerlesmedigine bakar doopler ile kalp atisini dinletir 36. Haftadan sonra da gitmezsin dogum yaptiginda bilgi verir 1 haftalikken yine gidersin önemli biraz ihmal etme 😊
Busra333 kedivebebekannesi5555 ben gidiyorum normalde genelde arkadaşlarım gidiyor ama şart değil sanırım
Tugbamete kedivebebekannesi5555 evet canım gidip kayıt açtırmalısın bunu sana doktorunun söylemesi gerekiyordu aslında sağlık ocağında da takibin yapılıyor tahlil ve aşıların yapılıyor
Burcu4135 kedivebebekannesi5555 evet kayıt actırman gerekiyor. Hem seni takip ediyorlar hem sonrasında bebegini. Asıları falan oldugunda bilgilendiriyorlar.
Minicikkiz kedivebebekannesi5555 Ne güzel kaynanan söylemiş. Bana kimse söylemedi. Sağlık ocağı arayıp gelmeniz lazım zorunlu dedi. Yoksa dünyadan bi haberim 🤭