SeydaDoruk aynen canım dikkat ettiğim günün ertesi açlığım 102 çıkıyor, akşam dondurma yediğim, meyvenin dibine vurduğum günler oluyor onun sabahına 83 çıkıyor. Doktor da anlam veremedi bu şeker böyle illet işte diyor, stres etkiler diyor. Son 8 gün, sabrediyorum