Ayyysss Ben Bahçeci Altunizade Umut tüp bebek de Ebru Öztürk’e yaptırdım. 2 transfer oldu. İkisi de de tuttu. İlkini 7+4′de kalp atışı durması ile kaybettim. Şuan 14+1 olduk ikinci transfer ile. Kendisi ilgili oldukça hatta pazar, akşam veya tatilde iken bile arayıp mesaj atınca dönüş yapıyor hemen. Gebelik takibimi başka doktor yapmasına rağmen yine lekelenme vb. durumlarda yazınca ilgileniyor. 2021 fiyatı 12.500 oldu sanırım bahçeci de ben 2020 fiyatı ile yaptirmistim Kasım da başladığımiz için. İlk olarak eşimde sprem yapısı bozukluğu olduğu için 3 ay ilaç tedavisi aldı. Sonrasında ben yumurta büyütme için iğne kullanmaya başladım. O arada 2-3 kez kontrole çağırdı. Yeterli büyüklükte olunca yumurta toplama işlemine girdim. Sonrasında rahim dinlendirme yaptık biraz rahim duvarı kalinlastigi için. Adetin 2.gunu muayene oldum kan ve rahim kalınlığı normal çıkınca transfer günü verildi. 5 gün ilaç,iğne kullandım. Sonra transfer işlemi oldu.
Genelde bu şekilde ilerliyor ialc doz ve süreleri değişebiliyor