Momtheangel Kızlar normalde adet düzensizliğm var en son 31 temmuz da adet oldum bebek düşünüyorz hangi zaman yapmalıyım gebelik testini adet düzensiz olduğu için 31 i geçince yapsam olurmu
Mom54755 Momtheangel bende en son 31 temmuzda oldum eğer olursam yarın olucam pco olduğu için düzensiz oluyorum eğer olmazsam bi hafta geçince bidaha test yapıcam
Yasminsedat Erken gebelik testinde çıkar diye tahmin ediyorum benim adet günüme 3 gün vardı test yaptığımda çıkmıştı sizin gibi adet düzensizliğim vardı adet söktürücü kullanmam gerekiyodu her ihtimale karşı yapayım demiştim ☺️
Momtheangel Yasminsedat ya ne güzellben biraz daha bekleyim diyorum 8 9 aydır deniyoruz olmuyor ümitlenmek istemiyorum 😁 herşeyin hayırlısı ama ne zamna test yapsam onu da bilemedim 🙂
Yasminsedat Momtheangel hayırlısı olsun inş bu sefer rabbim ümitlerini boşa çıkarmaz ama endişelenme çünkü doktor bile en az bir yıl uyum süresi veriyo eğer kontrolü hamilelik düşünüyosan ve hiç bir sıkıntı yoksa sabırla bekle 🤗 folik asit kullanmaya devam et ☺️ Rabbim isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin inş en kısa sürede de size 🤲