Kızlar bi bakın noluurr ,
olduk an ıtıbarı ıle 39 haftalık , asla sıkayet degıl ama sadwce bu neyın nesı merak ediyorum bebegımın bası dondu ve her haraketnde acayıp kasıklrda agrı acı hıssedıyorum , ve son 1 sattır hıc durmuyor kıpır kıpır cıkacak sankı bu normal mı sabah kontrolum var Allahtan ama acayıp canım yanıyor her hareketınde ve ılk defa bu kadar hareketlı , bu benı hem heyecanlandırıyor hem korkutuyor 😂