Merhaba anneler biz şu an itibariyle 38+4 olduk. Allah nasip ederse normal doğum olacak. Eşim doğum anında yanımda olup bana destek olmayı çok istiyor. Sizde duru lar nasıl eşlerinizin böyle bir talebi var mı, birde eşleri sadece normal doğumda mı alıyorlar içeri, sezeryanda da olabiliyor mu, bilgisi olan var mı?