B-Tugce decavit için doktorum boşuna kullanma gereksiz kg yapıyor demişti. Bir çok hamile de sonradan bırakıyormuş zaten kabızlık yapması bulantiyi tetiklemesi vs yüzünden… Bana devlette yazdilardi ozeldeki doktorum da önermedi fitil gibi zaten çok zorlaniyordum o ilaçta duyunca bayram ettim bıraktım. Kabızlık sorunum da bir süre sonra çözüldü..
Ganofero da önemli bir ilaç hamilelik sürecince içtim içiyorum doğumdan 1 ay sonraya kadar da içmek lazimmis. Başka da ilacım yok yeterli geliyormuş bu ilaç zaten.