Bugün muayenemde doktorum suyun azalmış dedi. Ben de çamaşırımda ıslaklık oluyor, su sızıyor olabilir mi diyince amnisure testi yaptı. Su değilmiş ama çok akıntın var bunu temizlemezsek doğumda sıkıntı olur dedi ve bir haftalık fitil verdi. Şimdi sıkıntı olur derken bebeğe enfeksiyon bulaşırı kastetti diye düşünüyorum, doğunca enfeksiyon yüzünden yoğunbakıma alınmasından çok korkuyorum. Acaba sezaryende de aynı şey geçerli midir ?