35+0 olduk bizde bu gece itibariyle… o kadar stresli geçiyorki hamileliğim, bir an önce kızımı kucağıma alıp onun kokusuyla nefesiyle herseyi unutmak istiyorum…
Rabbim tüm hamileleri bir avazda evladını sapasağlam kucağına almayı nasip etsin ınşaallah 🌸