_Aysgll_ citlenbigim2212 27+6 dayı bizde 😍 Sona yaklaşıyoruz yavaş yavaş. Ah o ilk zamamlar sanki hiç gecmiycekmia gibi gelirdi. Şimdi diyorum ne çabuk geçmiş 🤭
citlenbigim2212 _Aysgll_ evet bende diyorum ne ara 27 hafta oldu zaman geçmeyecek gibi geliyordu ama şimdi de çok çabuk geçtiğini fark ediyor insan
citlenbigim2212 Aylinbarlass bu haftalarda hergün hissedemeyebilirmişiz normal olduğunu söylüyorlar çikolata tatlı tarzı bişeyler yiyip sol tarafınıza yatın
Mnkfslyem citlenbigim2212 hayırlısı olsun oğluşum olucak benim de Allahın izniyle 💙 nasıl geçiyor günleriniz