Oglununannesi pislik kadın sen yeşim hanıma git böyle böyle söyledi bana de bi baksın muayene etsin ne diyecek olmadı başka doktora görün ama mutlaka doktoru şikayet et sana bunları yaşatmaya hakkı yok üstelik hamilesin İnan bende okuyunca çok tedirgin oldum çok üzüldüm benimde bi kızım var nurane hanıma gidiyordum yeşim hanıma gideyim diye düşünüyordum okuyunca İnan senin kadar bende kötü oldum Allah yardımcın olsun daha Doğuma zamanında var mutlaka bi kaç doktora görün inşallah sağlıkla kucağına alırsın Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi iyice boku çıktı bu hastanenin soğumaya başladım İnan