Merhaba kızlar, 19+5 olduk. İzmire tatile geldim yurt dışından, kaynanamda kalıyoruz ama kendisi Marmaris’e tatile gitti bende onun evindeyim ve temizlik falan yaptım çamaşır astım koltukları cektim süpürge paspas derken epey yoruldum ama karnım ve karın alt bölgemde kramplar var zaten bir kaç gündür bide üstüne akşam eşim ısrar etti alaçatıya gidelim dedi yürüyüş yapmış oldum ama kendimi iyi his etmiyorum… neden olabilir ? Lütfen yardımcı olur musunuz ? Bi doktora gözükmem gerekir mi?