Cnnhls ense kalinligindna oturu perinatoloji onerildi. Gitttim bebekte kalp sorunu cikti. Sonra amniyosentez onerildi. Simdiki aklim olsa asla yaptirmam. Cunku kimss sizs acimiyor oyle acimasiz konusuyorlarki iciniz yaniyor onlarda tirnaklariyla iyice oyuyor. Sonrasnda amniyosentez oldum. Babada genetik olan bi kromozm gecisi oldugunu soylediler. Onuncu kromozom. Genetik hastalik. Genetik doktoru esinde veya sende varsa sorum olmuyor dedi. Sonrasinda ise net konusmamak kaydiyla soyle olur boyle olur. Aldir bebegi dedi. Bebek alti aylikti. Sonra zamanla kalbi duzeldi. Tamamen dgl ama eskisinden dahada iyiyr gidiyor. Ne zmaan gitsem hep kotu seylerle karislastim.baktim olmuyor kestim hastanelerden kendimi. Rutin kontroeee gitmeye basladim. Zor ya cok zor. Onu goruyorum karnimda artk tamamen Hissediylrim. Kavusmak mucize gibi olacaksa kavusamamk bi okadar zindan olacak. Rabbim yardimcimiz olsun insallah.